Prinsessornas mamma -


Inskolningen...

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2008-10-17 klockan: 09:49:55


...på dagis går bara bra! Jennifer är väldigt mamma-sjuk och gråter på morgonen,
men idag fick hon ta med sig min tröja att mysa med, så då gick det lite bättre. =) 
Tilda blir lycklig bara hon ser rutch-kanan, så hon går det nog ingen nöd på.
Fast det är när hon ska sova, det känns jobbigast för mig.
Att inte få vara där, och speciellt inte få goa när hon vaknar... ;( 
Men det är nog värst för mamma i detta skedet...vill inte vara utan tjejerna...

Tack och lov för de underbara fröknarna!
Jag tror dom har förståelse för att jag är en sån "vek" mamma...hihi.
Känns tryggt att lämna tjejerna med dom!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0