Prinsessornas mamma -


Vad är det som är fel?? =(

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2008-11-30 klockan: 19:38:24

...I morse trodde jag äntligen att Jennifer var feberfri och på bättringsvägen...
Hon hade bara 37,8 och verkade för ett tag piggare.
Men under dagen blev hon allt tröttare och vid två tiden
orkade hon inte vara vaken längre och sov två timmar.

Hon vaknade och ville absolut fara upp till pappa som hon lovat och hälsa på honom,
när han stod och sålde hamburgare vid MB.
Vi var oxå ner på brandstationen där dom hade öppet hus,
och när vi var där så såg jag på henne att hon inte alls var kry...

När vi sedan kommer hem så äter hon och sätter sig sedan vid teven...
då vill jag vara säker på att febern är borta,
 men tempen visar 38,5... 
Detta är 7:nde kvällen hon har feber, vad är det för fel??
Imorgon är det jag som ringer vårdcentralen!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0