Prinsessornas mamma -


Vabbar...

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2008-11-19 klockan: 18:16:26


...ja, det gör jag sedan igår. Tilda har feber och är lite förskyld. Skönt om det "bara" är det, så att det inte kommer någon rejäl hosta eller magsjuka eller något sådant... =(

Jennifer är på dagis, hon vill vara där. Och det känns jätte skoj! Fast hon säger dock att hon längtar efter mig hela dagarna, och nu saknar hon Tilda oxå då inte hon är där. Min lilla prinsessa! Hon är så stor och duktig, om jag skulle skriva allt jag är stolt över så skulle ni inte orka läsa...  =)  Men så är det väl för alla mammor! =)

Hoppas febern lägger sig över natten och att imorgon blir en feberfri dag. Vill ju att alla ska vara friska till helgen då sta Sandra och hennes familj ska komma hit och äta middag och mysa!!  Men när man har barn så får man vara beredd på snabba vändningar, vad som helst kan hända.

Hoppas du kryar på dig Alicia!!






SysterYster och lilla Benjamin har varit här idag,
då dom egentligen skulle på bvc, men det var stängt... =/
Så då fick man tjusa lite, fast idag var Tilda extra avis då jag höll i han.
Men han växer och frodas, han är världens charmtroll och skrattar när man  pratar med han.




Imorgon hade jag tänkt att försöka hinna baka lite lussebullar när jag liks är hemma,
får se hur det går med det...
Hur gick det för dig Berit med baket igår? ;)





Kommentarer
Postat av: Petra

Ja, det är verkligen jättetråkigt när vissa skiter i att betala när man ställer upp med att hjälpa dom!

Precis! Var ju tänkt så från början, att man ger mig pengar först innan jag publicerar den på deras bloggar, så nu får jag nog börja köra med det igen.



hihi =)

2008-11-19 @ 18:49:09
URL: http://petrras.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0