Prinsessornas mamma -


Lussebullar...

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2008-11-21 klockan: 09:58:19


...bakas det här hemma idag, tillsammans med mina två prinsessor!

Tilda är feber fri nu, men Jennifer fick feber igårkväll.
Inte någon hög, och det verkar inte bli mer... så det känns skönt!

Bulldegen håller på att jäsa, och efter det blir det pepparkakor som står på tur!
Köpte faktiskt en färdig pepparkaks deg, så det blir enkelt och bra.
Det roliga är ju för barnen att kavla och välja egna figurer.
Lite kristyr ska det bli oxå så dom kan göra några extra fina!

Ja, jag vet....jag var jätte tidig i år...men jag har satt upp julgardinerna i köket... hihi.
Jag bara kände för det igår, och det känns skönt att det är gjort.
Nu ska jag ägna mig åt baket tills nästa helg, då stakarna och resterande jul-pynt ska fram!

Nä, nu är snart bulldegen jäst och vi brudar ska till och göra massor av goda lussebullar!

Jisses vad julkänslor jag har... ;)






Kommentarer
Postat av: Victoria Wiklund

oj det går så fort! alla har redan börjat julgreja och jag hinner inte med :D haha

2008-11-21 @ 13:42:11
URL: http://bikuki.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0