Prinsessornas mamma -


En Award till min blogg!!

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2008-11-27 klockan: 10:19:36
[2.jpg]

Jag har lyckats få en alldeles egen liten Award av Kia, detta för att hon tycker om min blogg!
Jätteskoj, och meningen är nu att jag ska dela ut egna Awards till bloggar som jag tycker om.

Reglerna:

1. De som mottagit awarden ska lägga upp en bild på den.
2. Länka till den blogg du fick den ifrån.
3. Ge den vidare till sju andra bloggare och länka till deras sidor.
4. Lämna ett meddelande i deras bloggar så de vet om att de fått den.

Så då börjar jag med;

1) Therese -
En blogg om Svea och hennes mamma, får ofta tips om mat och bak och små pyssel!!

2) Johanna -
En ung tjej som fött två söta tvillingtejer!
Här delar hon med sig om vardagen med Saga & Alva

3) Linda -
Här får jag alltid tips på goda saker - både mat och efterrätter!
Även små pyssel och tips på sidor man ska kika in på!

4) Jenny -
Min kusin vitamin som bor i Sundsvall tillsammans med hennes karl och söta son Lukas!

5) Sara -
En sida med fina bilder och tips!

6) Eva -
Alltså denna sida är min stora favorit!! Jag som älskar att fota och att baka!!
Hon tar helt fantastiska bilder och gör helt underbara cupcakes - tro mig - du har aldrig sett något liknande! ;)

7) Veronica -
En blogg jag precis hittat till och bara måste läsa varje dag!!



Kommentarer
Postat av: Eva

Tack snälla du! :o))

2008-11-27 @ 15:29:03
URL: http://blixman.blogg.se/
Postat av: saravillfara

Till mig?

Tack snälla du, vad glad jag blir!

2008-11-29 @ 21:42:58
URL: http://saravillfara.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0