Prinsessornas mamma -


Jobbigt

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2008-05-06 klockan: 11:11:38
 ...att lämna Jennifer på dagis... =(

Det gör ont i mig att lämna henne, jag VILL ju vara med henne. Jag vill spendera så mycket tid jag bara kan med henne medans jag är mammaledig... Jag är verkligen kluven, tycker inte om att göra henne ledsen.
Jag har redan ångest över att börja jobba till hösten, VILL INTE lämna barnen!! ;(
Tänk om man vann lite pengar så att man fick vara hemma några år medans barnen är små....

Ska snart bege mig ut i regnet igen, ska på ett utvecklingssamtal på dagis, och sen går vi hem igen! Självklart tar jag hem Jennifer tidigare då jag är på dagis... =)

Idag blir det mys inne, tror bestämt att vi ska lägga lite pärlplattor! Fast jag tror jag ska gå och köpa nya färgpennor så att vi kan rita, det är roligast tycker Jennifer!

Kram


368906-53

Lilla Jennifer sommaren 2006




Kommentarer
Postat av: Sandra

Så fin bild på Jennifer.. helt klockren!! :D

2008-05-08 @ 23:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0