Prinsessornas mamma -


Jennifer har magvärk...

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2008-05-09 klockan: 14:23:39
...hon började redan igår mitt i dan och klaga över att hon hade ont i magen. Sen lekte hon med en kompis ett tag, men sa sedan igen att hon hade ont i magen, la sig i soffan och somnade. Sov i 2½ timme... Hon verkade må bättre, men sa när hon skulle sova sen på kvällen att hon hade ont i magen; "har ont i hela magen"...

Imorse verkade hon återigen må bra, men började smått att klaga på magvärk... och hon äter knappt något och är dålig på att dricka. Jennifer brukar alltid dricka bra, även då hon är sjuk, men nu är det inte så mycket. Strax före ett grät hon lite och tog sig över magen, då kliade jag henne på ryggen en stund och till slut somnade hon.

Vad gör man? Det gör så ont i mig, vill inte att hon ska ha ont...
Nä fy, nu hoppas jag hon blir bra, så vi kan busa och cykla!  Min  prinsessa!

Hoppas ni andra får en bra dag och en bra början på helgen!

Kram

368906-24

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0