Prinsessornas mamma -


Fredag!

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2008-05-09 klockan: 08:26:36
Skönt med fredag, men gubben far iväg mitt i dan, så denna helg ska jag och tjejerna mysa ensamma!

Hade ju hoppats på en klarblå himmel med sol, men jag vet inte riktigt vad det blir för väder idag. =/  Men vi ska ut på en promenad i alla fall, ska in på byn och handla.

Igår hade vi besök av sandra, Alicia och Ottilia! Alltid lika roligt att träffas, speciellt då vara stora tjejer leker så bra tillsammans! Blir roligt nu till sommaren då man kan vara ute och låta barnen springa och leka.

Längtar tills i Juli då vi ska fara ner till Stockholm! Skansen, Gröna Lund, Junibacken...ja, mycket står på önskelistan! Får se vad vi hinner med. Vi ska ju hinna fira min älskade mamma som fyller 50 i år!!

Nu ska jag ge min lilla sömntuta lite frukost, Jennifer har precis slagit upp sina blåa!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0