Prinsessornas mamma -


En höst-order från H&M

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2008-05-14 klockan: 14:20:27



...japp, en sådan har jag gjort! Blev en hel del, men man fick 10% på hela ordern. Och dessutom en fin fleecejacka. Kommer i slutet av Juli, så innan dess har jag nog glömt vad jag beställt... hihi. Men som vanligt är det mest till barnen, tyvärr säljs det inte tält på H&M... =/

Ska försöka hitta lite fina sommarkläder på lördag då vi ska fara till Östersund och shoppa lite. Längtar verkligen efter värmen nu, vad är detta? -3 i natt!!! =(

Jennifer är fri febern, men är snorig och hostar. Tilda är lite snorig, hoppas hon klarar sig från hostan. Så jobbigt när dom knappt får sova. =(


Kram

Kommentarer
Postat av: Lindas krypin

Nu är våra brudar hostiga också.. Alva har varit hemma idag men Emmy vägrade, hon ville på dagis. Eftersom hon var pigg så fick hon följa med mej i morse. Alva blir hemma imorgon också så får vi se efter det. Däremot så har ingen av dem feber (än så länge vill säga....)



Vad roligt att åka och shoppa! Jag skulle vilja fara till Sundsvall, få se om gubben och jag tar en hotellhelg där nere någon helg framöver.



Kram

2008-05-14 @ 18:40:39
URL: http://lindaskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0