Prinsessornas mamma -


Då var vi där igen...

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2008-05-11 klockan: 11:04:44
...och det verkar återigen som att tjejerna "följs åt".... Tilda har nu fått feber, och Jennifer ligger på gränsen. Hon har hostat rätt mycket i natt och är snorig. När tar det slut? =(

Mag värken trodde jag hade lagt sig efter att jag skrev sist...men på kvällen hade hon ont igen, och vid 22,30 så spydde hon. Jag trodde direkt att det var magsjuka och var nog vaken hela natten för att vara "beredd". Men hon sov gott hela natten, och på morgonen var magvärken borta.

Hon har fortfarande inte fått tillbaka någon aptit, jag försöker med allt. Men hon dricker ju lite i alla fall.
Nu ska jag lägga lilla Tilda.

Uppdaterar sen, Kram!

Kommentarer
Postat av: Carola L

Kika in i min tävlingsblogg och tävla om en personlig sagobok!

2008-05-11 @ 17:02:36
URL: http://mammamuh.blogg.se/tavla

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0