Prinsessornas mamma -


Massa bak!

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2008-03-01 klockan: 18:48:56
Ja, har bakat hej vilt här i två dagar nu, det har blivit vaniljbullar, kanellängder, avaträskkakor, syltkakor, chokladbollar och sockerkaka!! Och mer blir det imorgon, men vad det blir får jag se då! ;)  Måste ju baka lite då gubben fyller 30 nästa lördag, och sen fyller ju min stora prinsessa snart 3... =)

Ikväll blir det melodifestival! Hoppas det blir bra bidrag, för förr veckan var ju bara...ja...finner inga ord. Bläää...

Tjejerna är friska, tack och lov. Så underbart att dom slipper förskylningar och sånt. *peppar peppar*

Nä, ha en bra kväll, sköt om er!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Lindas krypin

Åh, skoj med 30-årskalas :-) Att Ingemar blivit så "gammal" ;-)

Vi såg också Melodifestivalen och Perelli tycker jag var bäst. Vi har inte sett de andra deltävlingarna men den här höll ju rätt hög klass tycker jag.

2008-03-02 @ 09:32:14
URL: http://lindaskrypin.blogg.se
Postat av: Kia

Ja, jag hoppas oxå att det går till sej! Inge skoj när man upptäcker nåt sånt...Hon är ju så liten! Känns lite bättre i förkylningen nu och lillan verkar inte lika snorig heller. *peppar peppar* Vi måste ju träffas nåt framöver! Kram

2008-03-02 @ 17:46:26
URL: http://blogg.aftonbladet.se/5738
Postat av: Lindas krypin

Aha, såna formar finns här på ICA, ja, du ser hur det är, man tittar inte ens i närområdet :-)

Det är bra med oss, det är nog jag som är mest snorig faktiskt... Idag är tjejerna hemma men sen Tisdag-Onsdag ska Mats jobba så då blir de heltid på Rödluvan. Sen blir de nog lediga Torsdag-Fredag igen.

2008-03-03 @ 07:30:15
URL: http://lindaskrypin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0