Prinsessornas mamma -


Tupperware!

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2008-06-09 klockan: 12:47:44





Japp, nu har jag börjat sälja Tupperware! Jag tycker dom har bra grejor, så jag testar och se hur det är att sälja. Kan tala om för er att är ni värdinna just nu, så får ni denna  snygga festbox!
Passa på, det är ju så enkelt! Bjud hem lite vänner på fika, jag kommer dit och visar lite ur sortimentet, och vipps så har du fått en sådan läcker box till sommarens tårtor! =)

Det är fina erbjudande nu oxå! Kika in på Tupperwares hemsida här 

Har du frågor eller vill du ha ett party?? Hör av dig till mig! Lämna en kommentar eller maila mig på; [email protected]


(Headern är lånad från Tupperwares hemsida)

Kommentarer
Postat av: Lindas krypin

Åh, vad skoj! Det skulle jag faktiskt kunna tänka mej att ha! Kanske under vecka 26? Visst är det veckan efter midsommar?

2008-06-09 @ 18:40:47
URL: http://lindaskrypin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0