Prinsessornas mamma -


Salong Hårklippet

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2008-07-16 klockan: 11:56:01
...i Haninge centrum måste jag bara ge tusen rosor för dagen vi var där och överraskade mamma med klippning och färgning. Super härliga och proffsiga frisörer, och speciellt då Maria som klippte mamma! HUr trevliga som helst, och mamma blev sååå fin! Man kände knappt igen henne efteråt... ;)
Ni som bor i närheten av denna frisörsalong, GÅ DIT!! Ni blir inte besvikna!!
Jag ska klippa mig där när vi far ner till jul! =)

Ja, vi överraskade ju mamma då vi var ner, för hon fyller snart 50 år. Efter att hon bivit friserad, så intog vi en grekisk lunch - mmmm!! Gott gott gott! Sedan var det dags för mamma - och mig - att få en spa-pedikyr och vanlig manikyr. Var väl inte riktigt som jag hade föreställt mig, men kul ändå. Det är så tråkigt med folk som har en salong, som varit här länge men inte kan prata svenska. Jag begär inte flytande, men åtminstonde så man kan göra sig förstådd. Nu i ställer för att förklara vad dom vill, om dom ville att man skulle flytta handen t ex, då drog dom i stället i handen... =(

Men mamma var nöjd, fick fina röda naglar och tår. Dock höll hon på att skratta ihjäl sig då dom filade under fötterna...hahaha.

Nä, tusen + till Salong hårklippet i Haninge!! =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0