Prinsessornas mamma -


Minne för livet...

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2008-07-06 klockan: 10:43:07







...ville bara visa er en bild jag hittade på syrrans dator...en bild på Jennifer och Belinda på min och gubbens bröllopsdag i Augusti 2006.  Dom var så fina, och detta var verkligen ett minne för livet! Min älskade pappa ledde mig fram till min blivande man, jag är så glad att han fanns där och förgyllde min stora dag. Han höll ett jätte fint tal under middagen, och jag kan bara säga att jag är så stolt över min underbara älskade pappa! Saknar dig...

Kommentarer
Postat av: jenny

härligt med skansen, vill också fara tid. Längtar faktiskt ner till stockholm bara för att det är så mysigt där på sommaren.

Åker till dorotea på fredag och kommer vara hemma ett bra tag så vi får väl ta middagen då.

Jo, han växer av bara farten nu. Känns inte som om man hinner med men älskar varje sekund. Hälsa hela familjen!

2008-07-06 @ 23:24:41
URL: http://ternestael.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0