Prinsessornas mamma -


Framme i storstaden

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2008-07-05 klockan: 10:08:12



Ville bara tala om att vi kom fram helskinnade! Gubben som kört hela vägen ligger och sover med lilla vilda Tilda.
Jennifer busar med bus-Molle (syrrans chihuahua) och jag kollade min mail medans jag hade lite tid över. Vi ska snart fara och handla, ska se om jag hittar några billiga skor till både mig och barnen!

Vädret är underbart, och vi ska grilla ikväll!! *mums*
Snart kommer brorsan och familjen hit, längtar som en tok efter han!!

Vi höres väl kanske senare i veckan, eller när jag får tid vid datorn.

KRAM på er


Kommentarer
Postat av: Linda Nordh

Vad skönt att det gick bra att åka ner! Hoppas ni får en härlig tid där nere med nära och kära!

2008-07-05 @ 11:23:19
URL: http://lindaskrypin.blogg.se/
Postat av: erika

Hejsvejs! Brukar kika i din blogg lite då å då...hoppas att ni får en superhärlig semester i storstan!

2008-07-05 @ 16:49:39
Postat av: erika

Hejsvejs! Brukar kika i din blogg lite då å då...hoppas att ni får en superhärlig semester i storstan!

2008-07-05 @ 16:50:28
Postat av: Sandra

Skönt att höra att resan gick bra! Vi sitter och kollar efter någonstans att bo i Östersund om det blir så att vi åker dit. Ha det jättebra!!

2008-07-05 @ 20:39:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0