Prinsessornas mamma -


Lill-prinsessan bättre...

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2008-01-21 klockan: 14:23:11
...och har fått sova mycket bättre i natt. Hoppas det bara blir bättre nu och att vi inte får nåt mer...

Fick ett H&M paket i veckan och provade lite sanbbt mössan till Tilda, visst är hon söt??!!!   *stolt*
Men den var i minsta laget, dock är det 74/80??!!
Måste ju erkänna att jag tycker Hello Kitty är förbaskat söt, och handlar gärna det om det finns nåt gulligt. ;)

Jag har min stora prinsessa hemma från dagis, då jag vill att hon ska få chansen att vara frisk ett tag. Och jag vill kunna hitta på något med barnen, nu har dom ju legat inne i 1½ vecka... 

Har så mycket jag ska sätta ut på blocket, vet inte hu jag ska få tid bara att ta kort på allt... =( 
Det är ju en helt ny jacka, barngarderob från IKEA, skänk och ett vitrinskåp m .m. Nåja, det tar den tid det tar.

Nu ska jag äta lite fil med Jennifer och  titta på en tecknad film! ;)

kram kram


368906-18

Kommentarer
Postat av: Lindas krypin

Åh, det låter spännande med alla Blocket-annonser du tänker göra :-) Har ni storrensning eller ?

Emmy och Alva har fått vara hemma i två veckor så att vi skulle klara oss från magsjukan. Mats har ju haft föräldraledigt delar av veckorna så de har fått vara hemma... Peppar, peppar, än har vi inte fått det!

Kram till Er alla!

2008-01-21 @ 20:50:03
URL: http://lindaskrypin.blogg.se
Postat av: Lindas krypin

Förresten, hoppas att ni får vara friska nu!
Kram igen!
/Linda

2008-01-21 @ 20:50:41
URL: http://lindaskrypin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0