Prinsessornas mamma -


Jobbig natt

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2008-01-16 klockan: 12:59:05
Låg och lyssnade på stackars Jennifer då hon lagt sig, i säkert 40 minuter låg hon och hostade...då gav jag hon en alvedon supp. Då efter kanske 4 hostningar så kunde hon äntligen somna gott. Mammas stora tjej!!
Då började lilla Tilda...och hon hostade tills hon spydde...fy! Gick upp och tvättade av oss, gav henne lite alvedon och även hon somnade gott efter en stund. Men vaknade dock efter två timmar och hostade rätt mycket, kunde dock somna om efter en liten stund. Men vid fem i natt började det igen och även denna gång hostade hon tills hon spydde. Jätte jobbigt varje gång hon hostar för man ser hur hon  kippar efter luft... =(

Önskar mina flickor fick bli friska...


368906-17

Kommentarer
Postat av: Sandra

Jag är också hemma med en liten sjukling. Ottilia har hostat hela natten och jag får ge henne dubbelt av astmamedicinerna. Önskar att jag kunde byta så att jag var sjuk och lillgumman fick må bra istället. Alicia är frisk än så länge *peppar peppar* Hoppas dina tjejer mår bättre snart! *kram*

2008-01-17 @ 11:56:08
Postat av: Kia

Men fy...Har de åkt på denna förkylning de med? Idag ligger Micke. De går bara runt runt! =( Hoppas ni kryar på er snart!Kram

2008-01-20 @ 11:37:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0