Prinsessornas mamma -


Dags för uppdatering?

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2008-01-11 klockan: 09:42:30
Oj, det var länge sedan man skrev här... =)

Jennifer har feber, och har haft det sen onsdags eftermiddag. Igår vid 12,30 hade hon 40,3!!! Snacka om att man blev orolig. Men gav henne en "supp" i rumpan, och efter en stund gick febern ner...Phu!!

Tilda är frisk, ska ner nästa vecka på 6 månaders kontroll! Tror även det blir en spruta, tycker jag INTE om... JAG hatar sprutor. Men det går ju fort...

Vill bara säga att jag bloggar om min pappa på www.familjeliv.se där måste du dock vara registrerad användare för att kunna läsa. Där kallas jag Jennis mamma. (bloggar om lite av varje där... )

Ska försöka fixa upp denna blogg så fort jag får tid över. Ska visa er lite bilder och sånt, håll ut bara!! ;)

Sköt om er! KRAM

Kommentarer
Postat av: Lindas krypin

Ser fram emot mera bilder och uppdateringar här :-)
Kramar från oss

2008-01-11 @ 14:18:31
URL: http://lindaskrypin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0