Prinsessornas mamma -


Tand nr 2

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2008-02-21 klockan: 09:41:36
Japp...då var tand nummer två här oxå! I natt har hon inte velat vara utan mitt bröst nånting... =/   Men, vad gör det, bara hon får sova! =)
Efter lunch blir det en promenad, synd att det inte är lika underbart väder som igår...

Var ner på bvc igår på mamma-grupp träff. Det är alltid skoj att träffa andra mammor med barn i samma ålders grupp.
Passade på att väga och mäta Tilda...och tyvärr går hon inte riktigt upp som hon ska...=(   

Blir kanske en tripp ner till Stockholm i april, ner och hälsa på mamma och syskonen där. Tar med mig flickorna, så det blir nog flyg. Får se hur det blir, snart kommer i alla fall brorsan upp med familj!! =)

368906-42

Att vara mamma är det mest undbarasom hänt mig. Jag skulle inte byta det mot något i världen, detta får mig att leva till max! Jag älskar mina flickor så otroligt mycket, och är världens stoltaste mamma! Jag är så glad att mina tjejer får vara friska nu, och hoppas det håller i sig.
Älskar er mina prinsessor! // Mamma

Kommentarer
Postat av: Kia

Meeen! Då måste ni ju komma å hälsa på nåt snart! =) Medans alla är pigga å krya. Här var Isac lite snorig i morse. Men han brukar sällan bli sjuk! Så håll tummarna för det! Kram

2008-02-21 @ 10:25:54
URL: http://blogg.aftonbladet.se/5738

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0