Prinsessornas mamma -


Mina tjejer...

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2008-02-12 klockan: 14:21:49
..mår mycket bättre -peppar peppar- bara lite snoriga nu. Tilda hostar lite ibland, men får sova ordentlig nu! Skönt!
Känns underbart när barnen får vara friska. Ångrar inte att jag har Jennifer hemma denna vecka! När Tilda vaknar ska vi gå ut och göra snöänglar som jag lovat Jennifer! Så underbart väder!

Om det är fint väder i helgen ska vi ta en skoter tur hela familjen. Inte nån lång, men bara så vi får komma ut, och testa den nya pulkan! Ska bli skoj! Hoppas på SOL!

Idag får jag hämta ut mitt Panduro paket! Alltid lika roligt! =)  Får se när man hinner sätta sig ner och göra allt det man vill.

Här är kort på lilla Tilda, som nu mera vill ner på golvet. Kanske dags att börja krypa? ;) 

Kram

368906-32

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0