Prinsessornas mamma -


Ingen vägning...

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2008-02-13 klockan: 10:49:07
...idag, det blåser ju storm ute..brr! =(   Dock lyser solen så fint, så är man inne blir man ändå på bra humör! Jag har knådat ihop en deg, ska göra några köttfärspiroger! MUMS!

Till helgen ska jag bjuda min älskade faster Ingrid och hennes familj på middag... tre rätters... =)  Ska bli kul, det är ju inte så ofta man gör något sådant. Hoppas det blir gott oxå.. ;)

Om en månad kommer brorsan upp några dagar med sin familj. Längtar jätte mycket efter dom!!! Ska bli skoj att få spendera några dagar med dom, hoppas på sol så kanske det blir en skoter tur!

Nä, dags att ladda för utkavlingen! ;)

Kram

368906-15

Kommentarer
Postat av: Fridah

.. tänkte bara kika in och tipsa om en tävling jag precis dragit igång på min blogg, den är superlätt och det du vinner är en bloggdesign (om man nu är intresserad av det)

kramar :) /F

2008-02-13 @ 10:54:24
URL: http://FridahCharlotta.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0