Prinsessornas mamma -


Bättre och bättre...

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2008-02-11 klockan: 08:27:50
...dag för dag! ;)

Tjejerna mår bättre, har lite hosta kvar, och näsorna är lite snoriga än. Men det blir bättre i alla fall, och nu hoppas jag att dom får vara friska!! Idag håller jag Jennifer hemma, får se hur jag gör tisdag och onsdag.
 
Idag ska jag äntligen ta mig ut på en promenad, då gubben har gått av jouren! =) 

I helgen tog jag och smorde in Tildas hår botten med babyolja, och tog bort skorven. Visst hade hon fin frisyr efter olje-kuren? ;)  hihi  Min lilla goding!



Nä, skriver mer sen, ska ta och stoppa i mig lite frukost.

Kram


368906-31

Kommentarer
Postat av: Lindas krypin

Åh, vad skönt att tjejerna är bättre! Emmy och Alva har varit hemma idag med Mats och myst.

2008-02-11 @ 18:16:44
URL: http://lindaskrypin.blogg.se
Postat av: Emma

Hej! Det stämmer alldeles utmärkt att det var jag :) Jag såg dig också men vi var så långt ifrån varandra så jag ville inte skrika "heeej" ;) hihi

Jag hoppas det blir en mamma-träff snart. Då får du ju gärna komma :) Vi har även tänkt att fara & bada någon dag om du är intresserad att följa :)

Kram kram!

2008-02-12 @ 10:56:32
URL: http://EmmaForPresident.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0