Prinsessornas mamma -


Tidsfördriv och avslappning

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2008-12-15 klockan: 14:43:50
Ja, passar på att slappa framför datorn en stund medans vilda Tilda sover och Jennifer myser framför teven.
Och detta var väl ett lagomt tidsfördriv...


Ditt namn? Beatrice
Födelseår? -77
Hur Lång är du? 1,66
Spelar du något instrument? Jag försöker lära mig spela gitarr
Dina första tankar när du vaknar? Hoppas tjejerna mår bättre idag... =/
Vart befinner du dig just nu?  Hemma
Biter du på naglarna? Nej
Vad har du för färg på trosorna/kalsongerna? Vita
Har du några husdjur? Tyvärr inte längre... ;(
Vem är snyggast? Oj...finns ju mycket snyggt, men Eddie Cibrian(stavelsen?) måste jag nog säga! =)
Vem vet mest om dig? Min gubbe och SysterYster skulle jag nog säga...
Vad vill du ha just nu? Frisk familj!
Rädd för? Döden....att mista någon nära....
Hur gammal är den äldsta person du kysst? Inte den blekaste...
McDonalds eller Burgerking?  Är så sällan på dessa, men jag skulle nog välja Mc Donalds
Sjunger du?  Ja, jag älskar att sjunga!
Vad har du för skostorlek? 39
Vill du gifta dig? Ja, och det gjorde jag sommaren -06
Kommer du överens med dina föräldrar?  Ja, det har jag alltid gjort!
Din hårfärg?  Ska snart färgas...min riktiga vetta tusan... haha
Skor du hade på dig idag?  Inga, har inte varit ute.
Vad sover du i? Trosor
Kläder du har på dig? Mjukisbyxor och en skön t-shirt
Favoritårstid? Vår och sommar
Favoritmat och dryck? Mammas fläskfile´gryta!! Å tacos...
Hur svarar du i telefonen hemma? Bea
Sov du ensam inatt?  Nepp
Vad gjorde du kl 08 imorse? Väntade på att sjukstugan skulle ringa upp
Vad var det senaste någon sa till dig? Tack mamma!
Druckit idag? Mjölk och vatten
Vad är det för väder hos dig nu? Ärligt så vet jag inte, har inte ens kollat läget.
Godaste glassmaken? Hm... tresmak: vanilj/jordgubb/päron
Dagdrömmer du? Ja, ofta.
Drömmer du mardrömmar? Det händer...tyvärr väldigt ofta
Favoritklädsel? Mjukisbrallor
Favorit godis? Choklad!!
Hur många kuddar sover du med? 1, ibland 2
Längtar du mest efter just nu?  Att få komma ner till mamma och syskonen i jul!! =)
Vad luktar det nu om du sniffar lite? Äh...Jennifers läppglans...hihi
Saknar du någon just nu? Ja, min pappa..! Och familjen i Stockholm!
Vill du ha barn? Självklart! Har två prinsessor, men vill gärna ha fler!
Längtar du till din nästa födelsedag? Ja! =)
Är du blyg? Nä, det kan jag inte påstå
Tycker du att du har fin dialekt? Hihi...vet nog inte vad jag har för dialekt... är ju stockholmare som ibland tror hon är norrlänning...hahaha
Tycker du om fester? Nja, är inte någon party människa. men ibland är det skoj
Har du använt någon hårprodukt idag? Nej
Vad har du för planer till helgen? Middag hos min goa vän, och fixa det sista innan resan!
Vilken åldersgräns tycker du det ska va på systembolaget? 18.
En bra film? Dirty Dancing är ju min absoluta favvofilm!!
Vem får en kram? Alla som jag tycker om!
Vem får en puss? Hela min familj!!
Sprit, cider, vin eller öl? Cider och öl
Hund, råtta eller katt? Hund!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0