Prinsessornas mamma -


Feberfri nu på morgonen...

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2008-12-01 klockan: 09:08:38


...får invänta och se om det håller i sig...

När hon vaknade vart hon ledsen då hennes ena öga hade klibbat igen och hon inte kunde öppna det...
Klagar lite fortfarande på att hon har ont i ögat... =/
Jag ska kontakta sjukstugan, både för febern och ögat.
Bättre att kolla upp än att låta det vara känns det som.
Stackars tjejerna, dom är riktigt förskylda. =(



Har i alla fall beställt julkorten, ska bli spännande att se hur dom blev!
Nu är det bara tre veckor kvar tills vi styr kosan mot Stockholm!
Längtar som en tok efter mamma, brorsan och systrarna!
Och ska bli skoj att få gå på mellandags rean där i stället för här hemma...hihi!



Om jag hinner idag tänkte jag baka lite till...
Men har även lovat Jennifer att måla och göra lite julteckningar!
Har även köpt små canvas tavlor som jag ska göra nya hand och fot avtryck på!  =)
Ni minns kanske de jag gjorde för ett tag sedan?





Dessa gjordes i början av Mars tror jag det var...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0