Prinsessornas mamma -


Ont...

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2008-08-27 klockan: 13:08:57


...i magen... =(

Har haft magvärk i nästan en vecka nu...och till det fick jag mensen igår, så idag är smärta bara förnamnet... =(

Försöker ändå städa lite då det kommer stort besök imorgon... =)  Vad jag längtar efter brorsan, han får en på bättre humör. Han har lika dålig humor som jag...haha.

Och kanske hinner jag träffa kusin vitamin och hennes lille Lukas oxå i helgen!! *hoppas*

Tilda har precis somnat och Jennifer ritar med moster Brittis som är på besök. När ska den lill* titta ut??? Är ju såå nyfiken! ;)

Lite bilder senare!

KRAM








Kommentarer
Postat av: Kia

Fy, vet precis hur du känner. Blä. Själv hade jag oturen att få tillbakla "tant röd" på Elinas 3 månaders dag! Vilken lycka va? NOT! Varför kunde inte jag fått varit utan lite längre? Har varit likadant med alla barnen. sucka Ja, det ska bli spännande å se vad de är för liten filur som myser i din systers mage! :)Roligt med massa besök. Du glömmer väl inte bort att komma förbi mej nån gång med? blink blink Annars kanske jag kan titta förbi hos dej nån gång? Eller ta en gofika på görans! ;) Kram

2008-08-27 @ 20:30:40
URL: http://blogg.aftonbladet.se/5738
Postat av: Sandra

Läste i en tidning att Aloe Vera tydligen ska vara jättebra för magen. Fanns det nåt sånt på hälsokostbutiken?

2008-08-28 @ 13:18:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0