Prinsessornas mamma -


Måndag och regn...

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2008-08-18 klockan: 08:40:19


..hur kul är det? =(

Tjejerna sover fortfarande! Och här sitter jag och kollar igenom alla kort. Har även beställt ett USB-minne! Äntigen säger jag bara....skulle min dator krascha nu och alla mina kort skulle raderas... AAAHHHH! säger jag bara...
Nä, hoppas paketet går i raket fart, för här ska sparas!! =)

Inga planer för idag, men blir nog bak en sån här dag. Jennifer tycker ju om att hjälpa mig i köket, så det blir nog skoj! =)
Ikväll ska jag försöka hinna måla "uppsamlaren" där vi har alla mössor, vantar och sånt i... Byrån blev jätte fin, vilket lyft! Nu ska jag bara hitta några stiliga handtag, vill inte sätta tillbaka de gamla träknopparna. Lite kan göra mycket! =)

Hm...skulle vilja ha en loppis till....någon fler som vill? ;)

Ha en bra start på veckan!

Och du Sandra; allt kommer gå bra idag, du är ju BÄST! =)

KRAM KRAM



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0