Prinsessornas mamma -


Ingen sol idag...

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2008-08-01 klockan: 10:15:46


...och jag saknar den redan. Sommar människa som jag är. Sommaren får inte vara slut nu... hoppas få njuta mer av den!




Jennifer tvättar sin cykel i sommarvärmen!!



Idag får vi besök av Sandra med familj!! Så skoj!! =) 
Hade tänkt mig att nu på förmiddagen sätta mig ner och fixa till alla kort som ligger i lådorna, sätta in dom i album.
Att fota är det bästa jag vet, och jag har MASSOR av kort. På det som jag tycker ska förevigas, och då naturligtvis är det mest på mina flickor.


Höres senare!
KRAM




Kommentarer
Postat av: Kia

Roligt med besök! :) jag med knäpper mängder av kort. Dock har jag MÅNGA som jag inte framkallat! Säkert 1000 kort! skratt Blir dyrt!(men det är ju några års kort med! haha! Kram kram

2008-08-01 @ 20:59:59
URL: http://blogg.aftonbladet.se/5738

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0