Prinsessornas mamma -


Gratisgrodan!

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2008-08-28 klockan: 15:35:31








Ja, nu finns det mängder av olika ställen man kan bli medlem på, för att samla ihop till presentkort eller saker.
Men nu hittade jag det bästa utav dom enligt mig! Här kan man välja bl a en ny kamera, Nintendo DS Lite, presentkort på H&M m m. Och man behöver inte klicka massor för att få ihop till detta utan det hänger helt (nästan) på att värva.

Det enda som krävs av dig för att börja är att beställa nåt av de olika erbjudanden som finns. Kostar oftast bara frakt.
(Jag beställde ett prinsess-paket till Jennifer!! )

Så nu hoppas jag att ni vill hjälpa mig, starta ni oxå!!

KRAM

Kommentarer
Postat av: Petra

svar:



Tack så mycket :) ja, det var ett väldigt tråkigt

väder idag.. suck. Hade ju hoppats på sol på min

födelsedag, men så blev det inte ;)



Nu ska jag börja på din design :)

2008-08-28 @ 19:27:33
URL: http://petrras.blogg.se/
Postat av: linnea

åh, vilken rolig sida :)

2008-08-29 @ 17:49:20
URL: http://elinneas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0