Prinsessornas mamma -


Så underbart...

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2008-04-22 klockan: 10:50:20
..väder det är ute!! Har varit ute på en promenad med vagnen och Jennifer cyklade! Men det tog på mina krafter, är nog inte riktigt 100 än... =/

Ska i alla fall ut en stund efter lunch oxå, så Jennifer får cykla lite mer. Tilda sover ute i vagnen, snart är det dags för lunch.

Har fortfarande inte fått papperna från Skyways...*suck* Undrar när jag ska få börja använda min NYA vagn... Är så jäkla besviken på dom, att dom inte kan vara mer rädd om sakerna som fraktas...
Nåja, blir inte bättre av att jag klagar! =)

Ska ta och mysa lite med Jennifer i soffan innan Tilda vaknar, ska sätta in lite nya bilder senare om jag hinner! Från Stockholm bl a! =)

Kram kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0