Prinsessornas mamma -


Förskylningen håller i sig...

____________________________________________________________________________
Inlägget skrevs: 2007-11-21 klockan: 12:26:35
Japp...tjejerna är fortfarande sjuka, men hostan har gett med sig lite. På dagis går det magsjuka, så det är rätt skönt att Jennifer är hemma. Mysigt att goa med dom så här!! =)

Håller på att lära mig lite hur man "smyckar" och gör sidan fin, men jag är inte så teknisk på det, så det tar lite tid. Skönt att jag får lite hjälp av en go vän! ;)
Så jag återkommer!

Kram

Kommentarer
Postat av: Lindas krypin

Det här ser jättebra ut! Man lär sej med tiden, det är det som är bra med att förändra bloggen lite i taget.
KRAM!

2007-11-21 @ 15:30:12
URL: http://lindaskrypin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0